Başkan Büyükkılıç, “Cumhuriyet Meydanı, Kayseri’mizin vitrinidir”
KAYSERİ (1HA) - Büyükşehir Belediye Başkanı Memduh Büyükkılıç Cumhuriyet Meydanı’nda başlatılan yenileme çalışmaları hakkında açıklamalarda bulunarak,

Kayseri Cumhuriyet Meydanı’nda 16 bin metrekarelik alanda bazalt taş kaplama çalışması başladı. Büyükşehir Belediye Başkanı Memduh Büyükkılıç Cumhuriyet Meydanı’nda başlatılan yenileme çalışmaları hakkında açıklamalarda bulundu. Başkan Büyükkılıç, planlanan çalışmalar tamamlandığında Cumhuriyet Meydanı’nın Kayseri’ye yakışan bir görünüme sahip olacağını belirtti. Başkan Büyükkılıç, “Cumhuriyet Meydanı, Kayseri’mizin vitrini ve ortak yaşam alanıdır. Şehrimizin merkezinde yer alan bu önemli noktayı daha estetik, daha güvenli ve daha dayanıklı hale getirmek için çalışmalarımızı aralıksız sürdürüyoruz. Hemşehrilerimizin günlük yaşamını en az düzeyde etkileyecek şekilde planladığımız çalışmalar tamamlandığında Cumhuriyet Meydanı, Kayseri’ye yakışan modern görünümüne kavuşmuş olacak” ifadelerinde bulundu.
Fotoğraf Galerisi


