Kayseri

Başkan Kandemir, “Pınarbaşı için güzel bir tanıtım ve güzel bir organizasyon oldu”

KAYSERİ (1HA) – Pınarbaşı Çiftçiler Derneği tarafından düzenlenen 1’nci Pınarbaşı Tarım Festivali’nde açıklamalarda bulunan Pınarbaşı Taşıyıcılar Kooperatif Başkanı Bahattin Kandemir, “İlk kez bu festival yapılıyor ve inşallah devamı da olacaktır. Pınarbaşı için güzel bir tanıtım ve güzel bir organizasyon oldu. Bu konularda bizim desteğimiz devam edecektir” dedi.

Özgür Aydoğdu·
Başkan Kandemir, “Pınarbaşı için güzel bir tanıtım ve güzel bir organizasyon oldu”

Pınarbaşı Çiftçiler Derneği tarafından düzenlenen “1’nci Pınarbaşı Tarım Festivali” Pınarbaşı İlçe Stadyumu’nda düzenleniyor.

Festivalle ilgili açıklamalarda bulunan Pınarbaşı Taşıyıcılar Kooperatif Başkanı Bahattin Kandemir, “Bu büyük organizasyonu Pınarbaşı’mıza kazandıran Çiftçiler Derneği Başkanı ve tüm emeği geçen arkadaşlarımıza teşekkür ediyorum. Yemek yarışması gayet başarılıydı. Katılımcılarımıza teşekkür ediyorum. 2 gün boyunca katılım gayet güzel ve coşkuluydu. İlk kez bu festival yapılıyor ve inşallah devamı da olacaktır. Pınarbaşı için güzel bir tanıtım ve güzel bir organizasyon oldu. Bu konularda bizim desteğimiz devam edecektir. Katkılarımızı, desteklerimizi sürdürmeye devam edeceğiz” dedi. 

Fotoğraf Galerisi

Video