BEŞDOK Mağazaları yeni şubesini Talas’ta hizmete açtı
KAYSERİ (1HA) – BEŞDOK Mağazalarının yeni şubesi Talas Mevlana Mahallesi’nde hizmete açıldı. Açılış töreninde konuşan Aydın BEŞDOK mağazaları Yönetim Kurulu Başkanı Ömer Beşdok açılışa özel binlerce üründe kampanyaları olduğunu belirterek, “BEŞDOK mağazaları her gün kampanyaları olan bir firmadır. Tüm ürünler aslında kampanyalı ama açılışa özel binlerce üründe ekstra özel kampanyalarımız var. Piyasanın yarı fiyatına, 3’de bir fiyatına ürünlerimiz burada bulunuyor” dedi.

BEŞDOK Mağazalarının altıncı şubesi Talas Mevlana Mahallesi
15 Temmuz Caddesi’nde vatandaşların büyük ilgisiyle hizmete açıldı.
Uygun fiyatlı ve geniş ürün yelpazesine sahip yeni BEŞDOK mağazasının
açılışında konuşan Yönetim Kurulu Başkanı Ömer Beşdok, açılışa özel binlerce
üründe kampanyaları olduğunu ifade etti.
Ömer Beşdok, mağazalarının 50 yıldır Kayseri'de faaliyet
göstererek vatandaşlara uygun fiyatlı ürünler sunduğunu belirterek, “Bugün
BEŞDOK mağazalarının yeni şubesi için buradayız, burası bizim altıncı şubemiz.
İnşallah yakın zamanda farklı mahallelerde farklı şubeler açma planlarımız da var.
Şu an için Kayseri’de, ilerleyen dönemlerde inşallah tüm illerde ve mahallelerde
BEŞDOK mağazaları olacak. BEŞDOK mağazaları 50 yıldır Kayseri’de vatandaşlara
uygun ürün ulaştırmak için hizmet veren bir firmadır. İlk amacımız halkımıza
hizmet etmektir. Şu anki mağazamız Talas Mevlana Mahallesi 15 Temmuz Bulvarı’nda
Kayseri Üniversitesi’nin yanındayız. Burada 2 bin metrekarelik bir mağaza açtık.
İçeriğinde züccaciye ürünlerinden, oyuncaktan, hırdavattan, giyim ürünlerine,
ev tekstil ürünlerine kadar tüm ürünlerimiz bulunuyor. Açılışımıza özel binlerce
üründe kampanyalarımız var. BEŞDOK mağazaları her gün kampanyaları olan bir
firmadır. Tüm ürünler aslında kampanyalı ama açılışa özel binlerce üründe
ekstra özel kampanyalarımız var. Piyasanın yarı fiyatına, 3’de bir fiyatına ürünlerimiz
burada bulunuyor. Tüm misafirlerimizi yeni mağazamıza bekliyoruz. Açılış
beklediğimiz gibi gayet kalabalık. Mümkün olduğunca izdiham olmaması adına
paylaşımları kısıtlı tuttuk. Ama buna rağmen kalabalığımız güzel, çok memnunuz.
Gelen herkese çok teşekkür ediyoruz” dedi.
Fotoğraf Galerisi

