ETS Başkanı Arslan: “Sendikamız, Türkiye genelinde üye çoğunluğunu sağlayarak kurumda yetkili sendika konumuna geldi”
KAYSERİ (1HA) - Emniyet Teşkilatı Sendikası Kayseri İl Başkanı Mustafa Arslan sendikanın üye çoğunluğunu sağlayarak kurumda yetkili sendika konumuna geldiğini söyleyerek, "Sendikamız bu yıl da Türkiye genelinde sayı çoğunluğunu elde ederek Genel Yetkili Sendika konumunu perçinlemiştir. Emniyet genelinde 4.500 civarı sivil memur üyemizle ulaştığımız bu sayısal çoğunluk, sadece bir istatistik değil; sivil memurlarımızın adalet, eşitlik ve liyakat arayışının açık bir tezahürüdür” dedi.
Özgür Aydoğdu·

Emniyet Teşkilatı Sendikası Kayseri İl Başkanı Mustafa Arslan sendikanın üye çoğunluğunu sağlayarak kurumda yetkili sendika konumuna ulaştığını ifade etti. Arslan, “Emniyet Teşkilatı Sendikası olarak, kurulduğumuz ilk günden bu yana tek bir gayemiz oldu: Gece gündüz demeden emniyet teşkilatımızın mutfağında, idari ve teknik kademelerinde görev yapan, görünmez kahramanlarımız olan sivil memurlarımızın haklarını korumak, çalışma şartlarını iyileştirmek ve seslerini gür bir şekilde duyurabilmektir. Bugün gururla ifade etmek isterim ki; bu haklı mücadelemiz karşılık bulmuş ve sendikamız bu yıl da Türkiye genelinde sayı çoğunluğunu elde ederek Genel Yetkili Sendika konumunu perçinlemiştir. Emniyet genelinde 4.500 civarı sivil memur üyemizle ulaştığımız bu sayısal çoğunluk, sadece bir istatistik değil; sivil memurlarımızın adalet, eşitlik ve liyakat arayışının açık bir tezahürüdür. Kayseri özelinde ise ayrı bir gurur ve heyecan yaşıyoruz. Kayseri'deki sivil memurlarımızın bu muazzam teveccühü, bizlere çok güçlü bir mesaj vermektedir. Kayseri’den yükselen bu güçlü ses, sivil memurlarımızın gerçek temsilcisinin kim olduğunu bir kez daha kanıtlamıştır” ifadelerini kullandı.
‘SAYISAL ÇOĞUNLUĞUMUZ VE YETKİMİZ HAYIRLI OLSUN’
Başkan Arslan son olarak şunları söyledi: “Sivil memurlarımızın görev tanımlarının netleştirilmesi, görevde yükselme ve unvan değişikliği sınavlarının adil bir şekilde yapılması, Sosyal tesislerden ve haklardan eksiksiz faydalanma, Ekonomik ve özlük haklarımızın hak ettiği seviyeye getirilmesi için durmaksızın çalışmaya devam edeceğiz. Biz gücümüzü arkamıza aldığımız siyasi yapılardan değil, bizzat sahada emek veren, hakkını arayan emniyet sivil memurlarından alıyoruz. Bu başarıda emeği geçen, baskılara ve zorluklara göğüs gererek sendikasına sahip çıkan Kayseri’deki ve tüm Türkiye’deki sivil memur meslektaşlarımıza, yönetim kurulumuza ve il temsilcilerimize şükranlarımı sunuyorum. Emniyet teşkilatı içerisindeki sivil memurlarımızın hakkı tam anlamıyla teslim edilene kadar mücadelemizden tek bir adım bile geri atmayacağız. Sayısal çoğunluğumuz ve yetkimiz tüm teşkilatımıza ve sivil memurlarımıza hayırlı olsun.”