KABİM Elektronik Genel Müdürü Edgü, “Kayseri’ye daha iyi hizmet vermek için motivasyon aldık”
KAYSERİ (1HA) - Kayseri Sivil Toplum Kuruluşları Federasyonu (KAYFED) tarafından İstanbul’da 8. Kayserililer Zirvesi düzenlendi. Zirve sonrası açıklamalarda bulunan KABİM Elektronik Genel Müdürü Selçuk Edgü, “Bir Kayserili olarak Kayseri Federasyonunun düzenlemiş olduğu bu etkinliğe katıldık. Bir bilişim insanı olarak da önümüzdeki dönemde Kayseri’ye daha iyi bir hizmet verebilmek için katılımcılardan güzel bir motivasyon aldık” dedi.

Kayseri Sivil Toplum Kuruluşları Federasyonu (KAYFED) tarafından
İstanbul’da 8. Kayserililer Zirvesi düzenlendi.
Zirve sonrası açıklamalarda bulunan KABİM
Elektronik Genel Müdürü Selçuk Edgü, “Bir Kayserili olarak Kayseri Federasyonunun
düzenlemiş olduğu bu etkinliğe katıldık. İnşallah önümüzdeki yıllarda sponsor
olarak da katılmayı düşünüyoruz. Oldukça geniş bir katılım vardı ve etkili
konuşmalar dinledik. Bir bilişim insanı olarak da önümüzdeki dönemde Kayseri’ye
daha iyi bir hizmet verebilmek için katılımcılardan güzel bir motivasyon aldık.
Sanayicilerimizin yüksek teknoloji kullandığını biliyoruz. Ancak adım adım
özellikle uzak doğudan başlayan otonom fabrikalar, karanlık fabrikalar birçok
sektörde hakim olmakta. İşlerin otomasyona bağlandığı sistemin otomatik olarak
çalıştığı bir döneme geçmiş bulunuyoruz. Kuvvetle muhtemel Kayseri’de yakın
zamanda böyle bir teknolojiye geçiş olacak. Daha yüksek standartlarda seri
üretim yapılarak dünya pazarlarına Kayserili iş adamlarının açılacağını ümit
ediyoruz” dedi.
Fotoğraf Galerisi
