Kadınlar 3’üncü Ligi’ne 1 hafta ara verildi
KAYSERİ(1HA) – Kayseri Gençlerbirliği’nin de mücadele ettiği TFF Kadınlar 3’üncü Ligine, Kurban Bayramı ve sezonun devre arası olması sebebiyle 1 hafta ara verildi.
İlyas Kaplan·

Bu sezon 10 Mayıs tarihinde başlayan ve 4’er takımlı 32 gruptan oluşan TFF Kadınlar 3’üncü Liginde Kurban Bayramı öncesi 3’üncü müsabakalar oynandı. Bayram ve ilk yarının tamamlanmasının ardından lige 1 hafta ara verildi. Sezonun ikinci yarısı 6-7 Haziranda oynanacak müsabakalarla devam edecek. TFF 3’üncü Lig’de 21’nci grupta yer alan Kayseri Gençlerbirliği 3’te 3 yaparak sezonun ilk yarısını 9 puanla grup lideri olarak kapattı.