Kayseri

KAYFED yönetimi, “Kayseri için çalışmaya devam edeceğiz”

KAYSERİ (1HA) - Kayseri Sivil Toplum Kuruluşları Federasyonu (KAYFED) tarafından İstanbul’da 8. Kayserililer Zirvesi düzenlendi. Zirve sonrası açıklamalarda bulunan KAYFED Yönetim Kurulu üyeleri Uğur Erciyes, İlhan Şen ve Talip Aslantürk bu tür organizasyonların ilerleyen dönemlerde de devam edeceğini belirttiler.

Özgür Aydoğdu·
KAYFED yönetimi, “Kayseri için çalışmaya devam edeceğiz”

Kayseri Sivil Toplum Kuruluşları Federasyonu (KAYFED) tarafından İstanbul’da 8. Kayserililer Zirvesi düzenlendi.

Zirve sonrası açıklamalarda bulunan Kayseri Sivil Toplum Kuruluşları Federasyonu Genel Başkan Yardımcısı Uğur Erciyes, “Bu yıl Kayseri Zirvesi’nin 8’incisini düzenledik. Katılımlar çok güzel bir şekilde devam etti. Kayseri’den gelen bürokrasimiz çok geniş ve kalabalıktı. Bu tür organizasyonları her yıl yapıyoruz ve yapacağız. Katılımcılarımıza teşekkür ediyorum” dedi.  

Kayseri Sivil Toplum Kuruluşları Federasyonu Genel Sekreteri İlhan Şen ise, “Burada Kayserimizle, İstanbul arasındaki gönül köprülerimizi kurmak için elimizden ne geliyorsa yaptık. Çok şükür güzle bir katılım vardı. Buradaki tüm katılımcılara teşekkür ediyorum” şeklinde konuştu.

Kayseri Sivil Toplum Kuruluşları Federasyonu Talip Aslantürk da “Arkadaşlarımızın yoğun gayretiyle bugünkü zirveyi taçlandırdık. Kayseri fuarımız kalabalıktı. Kayseri’den gelen esnaflarımızın yüzünü gülmesi mücadele içine girdik ve şu an gayet mutlular” ifadelerini kullandı.  

Fotoğraf Galerisi

Video