KAYFED yönetimi, “Kayseri için çalışmaya devam edeceğiz”
KAYSERİ (1HA) - Kayseri Sivil Toplum Kuruluşları Federasyonu (KAYFED) tarafından İstanbul’da 8. Kayserililer Zirvesi düzenlendi. Zirve sonrası açıklamalarda bulunan KAYFED Yönetim Kurulu üyeleri Uğur Erciyes, İlhan Şen ve Talip Aslantürk bu tür organizasyonların ilerleyen dönemlerde de devam edeceğini belirttiler.

Kayseri Sivil Toplum Kuruluşları Federasyonu (KAYFED) tarafından
İstanbul’da 8. Kayserililer Zirvesi düzenlendi.
Zirve sonrası açıklamalarda bulunan Kayseri
Sivil Toplum Kuruluşları Federasyonu Genel Başkan Yardımcısı Uğur Erciyes, “Bu yıl
Kayseri Zirvesi’nin 8’incisini düzenledik. Katılımlar çok güzel bir şekilde
devam etti. Kayseri’den gelen bürokrasimiz çok geniş ve kalabalıktı. Bu tür
organizasyonları her yıl yapıyoruz ve yapacağız. Katılımcılarımıza teşekkür
ediyorum” dedi.
Kayseri Sivil Toplum Kuruluşları Federasyonu Genel Sekreteri
İlhan Şen ise, “Burada Kayserimizle, İstanbul arasındaki gönül köprülerimizi
kurmak için elimizden ne geliyorsa yaptık. Çok şükür güzle bir katılım vardı.
Buradaki tüm katılımcılara teşekkür ediyorum” şeklinde konuştu.
Kayseri Sivil Toplum Kuruluşları Federasyonu Talip Aslantürk
da “Arkadaşlarımızın yoğun gayretiyle bugünkü zirveyi taçlandırdık. Kayseri
fuarımız kalabalıktı. Kayseri’den gelen esnaflarımızın yüzünü gülmesi mücadele
içine girdik ve şu an gayet mutlular” ifadelerini kullandı.
Fotoğraf Galerisi

