Kayseri’de 19 Mayıs kutlamaları çelenk sunma töreniyle başladı
KAYSERİ (1HA) - Kayseri’de 19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı dolayısıyla Cumhuriyet Meydan’ında çelenk sunma töreni düzenlendi.
Özgür Aydoğdu·

Kayseri’de Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü tarafından 19 Mayıs
Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı kapsamında tören gerçekleştirildi. Cumhuriyet
Meydanı Atatürk Anıtı’nda düzenlenen törende çelenk sunuldu.
Törene CHP İl Başkanı Ufuk Ozan Gözbaşı, İYİ Parti İl Başkanı
Tansu Şener, Gençlik ve Spor İl Müdürü Ali İhsan Kabakcı, siyasi parti temsilcileri,
kurum müdürleri, öğrenciler ve vatandaşlar katıldı.
Fotoğraf Galerisi



