Kayseri protokolü ERVA öğrencileriyle voleybol müsabakasında buluştu
KAYSERİ (1HA) – Kayseri Valiliği, Kocasinan Belediyesi, Kayseri Amatör Spor Kulüpleri Federasyonu ve ERVA iş birliğiyle “ERVA Öğrencilerine Kıyafet Dağıtımı ve Voleybol Müsabakası" programı düzenlendi. Burada konuşan Vali Gökmen Çiçek, “Bugün birçok ilde ERVA Spor Okulları model olmuş durumda. Bugün 70 ERVA 17 bin 200 sporcusuyla Türkiye’nin en büyük spor organizasyonlarından birisi haline geldi” dedi.

Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği İl Müdürlüğü ERVA
Spor Okulları’nda düzenlenen ERVA Öğrencilerine Kıyafet Dağıtımı ve Voleybol
Müsabakası" programına Vali Gökmen Çiçek, Garnizon Komutanı Tuğgeneral Hasan
Volkan Güleryüz, Kocasinan Kaymakamı Erdoğan Turan Ermiş, Kocasinan Belediye
Başkanı Ahmet Çolakbayrakdar, İl Emniyet Müdürü Atanur Aydın, Gençlik ve Spor
İl Müdürü Ali İhsan Kabakcı, Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği İl Müdürü Mehmet
Fatih Namık Öztürk ile birlikte ERVA Spor Okulları öğrencileri ve veliler
katıldı.
Programda ilk olarak il protokolü ile ERVA Spor Kulübü
sporcuları arasında voleybol müsabakası oynandı. Vali Gökmen Çiçek’in servisiyle
başlayan maçı ERVA Spor Kulübü sporcuları 3-0 kazandı.
Müsabaka sonrasında ise ERVA Spor Okulları öğrencilerine kıyafet
dağıtımı yapıldı.
Program sonrası açıklamalarda bulunan Vali Gökmen Çiçek,
ERVA projesinin Türkiye’nin en büyük spor organizasyonlarından birisi haline
geldiğini belirterek, “Her zaman söylediğim gibi Kayseri’de ERVA diye bir
gerçek var. Bugün birçok ilde ERVA Spor Okulları model olmuş durumda. Birçok
ilden arayanlar kendi şehirlerden ERVA Spor Okulları modelini uyguladıklarını
gururla ifade ediyorlar. Kayseri’nin kendi içerisinden çıkardığı kendi iş
insanlarıyla kendi STK’ları, kendi kurumlarıyla proje bugün Türkiye’ye model
olmuş durumda. Dile kolay 70 tane ERVA’yı hep beraber açtık. Burada en büyük
paylardan birisi Kayseri basınının ERVA Spor Okullarını en başından itibaren
bağrına basması, inanması, güvenmesi, abileri, amcaları olarak buna
inanmasıydı. Bugün 70 ERVA 17 bin 200 sporcusuyla Türkiye’nin en büyük spor
organizasyonlarından birisi haline geldi. Her yerde, şu saatte ERVA sporcuları
terliyorlar, spor yapıyorlar. Bakın sizinle konuştuğumuz bu dakika içerisinde
Macaristan’da, Polonya’da sporcularımız ringlere, kürsülere, müsabakalara
çıkıyorlar. Sizinle konuştuğum şu dakika içerisinde Türkiye’nin birçok yerinde
şampiyonlarımız mücadele veriyorlar. Bunların mücadele masrafları, yurt dışına gitmeleri,
müsabakalara çıkmaları, kıyafetleri, her türlü organizasyonlarıyla birlikte ERVA
devasa bir meydan okuma” dedi.
Kocasinan Belediye Başkanı Ahmet Çolakbayrakdar ise, “ERVA
Spor Okullarının öğrencileriyle birlikteydik, onlara ödüllerini verdik. Bundan
dolayı bütün ERVA Spor Okulları’ndaki farklı farklı spor branşlarında eğitim
alan sporcularımıza başarılar diliyorum. Tabi ki bu proje yaygın bir şekilde Kayserimizin
her bir köşesinde çocuklarımızı sporla buluşturmak, onları daha iyi bir şekilde
vakit geçirmelerini sağlayabilmek için ortaya çıkmış bir proje. Ondan dolayı da
Valimiz başta olmak üzere bütün emeği geçenlere teşekkür ediyoruz. Valimiz bu
işe çok ciddi derecede emek ve değer veriyor. Başladığımız günden itibaren de Valimizin
emeğine ve gayretine destekte bulunduk. Bugünde bu minvalde desteğimizi
göstermek için buradayız. Gördüğümüz şu; çocuklar farklı branşlarda yaptıkları
sporlarda kendilerini göstermekteler. Yakın gelecekte Kayseri’de madalyaya
uzanan onlarca gencimiz olacak” şeklinde konuştu.
Program günün anısına hatıra fotoğrafı çekilmesiyle sona
erdi.
Fotoğraf Galerisi








