Futbol

Kayserispor’da yeniden Ali Çamlı dönemi

KAYSERİ(1HA) – Kayserispor’da bugün yapılan olağanüstü seçimli genel kurulda tek aday olan Ali Çamlı tekrar başkan seçildi.

İlyas Kaplan·
Kayserispor’da yeniden Ali Çamlı dönemi

Nurettin Açıkalın yönetimini sezonun bitimine 1 hafta kala olağanüstü seçimli genel kurul kararı almıştı. Geçen hafta çoğunluk sağlanamadığı için yapılmayan genel kurul bugün gerçekleştirildi. Kadir Has Kongre ve Spor Salonunda gerçekleştirilen genel kurula AK Parti Kayseri Milletvekili Dursun Ataş, MHP Milletvekili Baki Ersoy, Kayseri Büyükşehir Belediye Başkanı Memduh Büyükkılıç, Kayseri Valisi Gökmen Çiçek, siyasi parti temsilcileri, STK yetkilileri, iş insanları ve taraftarlar katıldı. 30 Aralık 2024 tarihinde başkanlığı Nurettin Açıkalın’a devreden Ali çamlı yaklaşık 1.5 sene sonra tekrar Kayserispor başkanı oldu.

Genel Kurul’da konuşan AK Parti Milletvekili Dursun Ataş, “Genel Kurulun hepimize, şehrimize hayırlı uğurlu olmasını temenni ediyorum. Gönül isterdi ki Genel Kurulu Süper Lig’de gerçekleştirelim ama olmadı. Yiğit düştüğü yerden kalkar. Kayserispor’un yeniden Süper Ligde yerini alacağına inanıyoruz” dedi.

BAŞKAN BÜYÜKKILIÇ: KÜME DÜŞEN TAKIM GENEL KURULU GİBİ OLMADI

Divan başkanlığına seçilen Memduh Büyükkılıç, “Normalde küme düşen takımın yanında kimse yer almaz. Genel Kurulu daha az katılımla yapılır ama bizimki diğer zamanlardan çok daha kalabalık ve şehrin her dinamiğiyle yapıldı” dedi.

YÖNETİM KURULU ASİL ÜYELER

Yeni yönetim kurulu şu şekilde oluştu; Ali Çamlı, Hüseyin Beyhan, Tufan Koç, Yücel Şahin, Ayten Öztürk Ünal, Emir Akpınar, Mustafa Gülsoy, Mustafa Tevfik Kürtüncü, Samet Sarıoğlu, Süleyman Akın,  Aydın Yergin ve Şeyhi Odakir.

Fotoğraf Galerisi