Güncel

Kayserispor küme düştü, protokol locası boş kaldı

KAYSERİ(1HA) – Kayserispor’un özellikle İstanbul takımlarıyla oynadığı maçlarda yoğunluk yaşanılan protokol üyelerinin bulunduğu loca takımın küme düşmeyi garantilediği maçta boş kaldı.

İlyas Kaplan·
Kayserispor küme düştü, protokol locası boş kaldı

Kayserispor, 11 sezon sonra Süper Lige veda etti. Stadyumda bulunan 51 locadan başkanlık locası olarak bilinen ve protokol üyelerinin ağırlandığı batı yönde ortada bulunan loca protokol üyeleri için ayrılıyordu. Özellikle İstanbul takımları ile oynanan maçlarda çok sayıda misafiri ağırlayan loca Kayserispor’un küme düşmeyi garantilediği Konyaspor maçında boş kaldı.