Spor

Kayserisporlu futbolcu Semih Güler: Herkesten özür diliyoruz

KAYSERİ(1HA) – Kayserisporlu futbolcu Semih Güler, “Bu sezon hepimiz için kabul etmesi zor bir sonla bitti. Böyle bir son hak etmediniz. Bizi her şartta destekleyen, iyi günde kötü günde yanımızda olan herkesten özür diliyoruz” dedi.

İlyas Kaplan·
Kayserisporlu futbolcu Semih Güler: Herkesten özür diliyoruz

Kayserispor’un devre arası transfer döneminde Gaziantepspor’dan kadrosuna kattığı Semih Güler, 17 maçta forma giydi. Stoper mevkiinde oynayan 31 yaşındaki futbolcu ligin tamamlanmasının ardından kişisel hesabından açıklama yaptı. Yapılan açıklamada, “Bu sezon hepimiz için kabul etmesi zor bir sonla bitti. Kayserispor gibi büyük bir camianın hak ettiği yerin burası olmadığını biliyoruz. Sahada elimizden geleni vermeye çalışsak da sonuç olarak taraftarımızı üzdük ve bunun sorumluluğunu hissediyoruz. Özellikle bize, ailelerimize, kızım Defne’ye her zaman sevginizi ve desteğinizi gösterdiniz. Böyle bir son hak etmediniz. Bizi her şartta destekleyen, iyi günde kötü günde yanımızda olan herkesten özür diliyoruz. Futbolda bazen böyle acı sonuçlar olabiliyor ama önemli olan bu camianın yeniden ayağa kalkma gücünü gösterebilmesi. Kayserispor camiasının yeniden ayağa kalkabilecek gücü olduğuna inancım her zaman tam” ifadelerini kullandı.

Fotoğraf Galerisi