Kocasinan Belediyesi’nin ‘Güneş Enerji Santrali’ Temmuz ayı sonunda açılıyor
KAYSERİ (1HA) – Kocasinan Belediye Başkanı Ahmet Çolakbayrakdar, 6.4 megawatt kapasiteli güneş enerjisi santralinde sona yaklaşıldığını belirterek, “İnşallah Temmuz ayının sonundan itibaren kendi enerjimizi üretmeye başlıyoruz Tesislerimizden atölyelerimize, ihtiyacımız olan tüm enerjiyi bundan sonra bu çevreci tesisimizden sağlamış olacağız” dedi.

Kocasinan Belediyesi, 6.4 megawatt kapasiteli güneş enerjisi
santralinde sona yaklaştı.
Konuyla ilgili açıklama yapan Kocasinan Belediye Başkanı
Ahmet Çolakbayrakdar, “Kocasinan’da güneş artık sadece içimizi ısıtmıyor,
şehrimize de güç veriyor. 6.4 megawattlık güneş enerjisi santralimizde artık
sona yaklaştık. İnşallah Temmuz ayının sonundan itibaren kendi enerjimizi
üretmeye başlıyoruz Tesislerimizden atölyelerimize, ihtiyacımız olan tüm
enerjiyi bundan sonra bu çevreci tesisimizden sağlamış olacağız. En güzel ve en
gurur verici kısmı da şu; Buradan sağladığımız tüm tasarruf, Kayserili hemşerilerimizin
cebinde kalacak ve hizmet olarak geri dönecek” ifadelerini kullandı.
Fotoğraf Galerisi


