Milletvekili Çopuroğlu:” Her bayramlaşma programında her hanede olmaya devam edeceğiz”
KAYSERİ (1HA)- AK Parti Kayseri Milletvekili Şaban Çopuroğlu, “ Kurban Bayramı dört günlük bir zaman dilimi. Bu zaman diliminde buradan bir çağrıda bulunmak istiyorum. Ne olur yaşlarımızı, hastalarımızı, tek başına yaşayan insanlarımızı, şehit, gazi yakınlarımızı ziyaret ederek geçirelim. Bu günleri boşa geçirmeyelim diyorum” dedi.
İlke Nisa Yılmazbaş·
AK Parti Kayseri İl Başkanlığında geleneksel teşkilat bayramlaşma programı düzenlendi. Yaşlıların, hastaların, yalnız yaşayanların, şehit ve gazi ailelerinin ziyaret edilmesine vurgu yapan AK Parti Kayseri Milletvekili Şaban Çopuroğlu,” Bayramımız mübarek olsun. Arife günleri, bayramın habercisidir. Kıymetli zaman dilimlerdir. Duaların en makul olduğu zaman dilimlerdir. Dolayısıyla biz de bayramın gelişini Arife'yle beraber burada bayramlaşarak vatandaşlarımızla bir arada görüşerek, fikir alışverişinde bulunarak bayramlaşarak geçiriyoruz. Tabii ki burada şunu ifade etmekte büyük fayda var. Bildiğiniz gibi Kurban Bayramı dört günlük bir zaman dilimi. Bu zaman diliminde buradan bir çağrıda bulunmak istiyorum. Ne olur yaşlarımızı, hastalarımızı, tek başına yaşayan insanlarımızı, şehit, gazi yakınlarımızı ziyaret ederek geçirelim. Bu günleri boşa geçirmeyelim diyorum. Tabii ki bayramınızı sizinde tebrik ediyoruz. Teşkilatımızı da tebrik ediyoruz. Biz artık sahne tarafında olmaya devam edeceğiz. Her bayramlaşma programında her hanede olmaya devam edeceğiz” şeklinde konuştu.