Trafikte en fazla ceza "cep telefonu" maddesinden uygulandı
KAYSERİ (1HA) - Kayseri’de trafik ekipleri tarafından gerçekleştirilen 1 haftalık çalışmalar neticesinde; 358 araç/sürücüye cep telefonu kullanmak, 148 araç/sürücüye yüksek sesle müzik dinlemek, 228 araç/sürücüye kırmızı ışık ihlali maddelerinden cezai işlem uygulandı.

Kayseri İl Emniyet Müdürlüğü trafik ekiplerince kent genelinde cep
telefonu kullanmak, yüksek ses müzik, kırmızı ışık ihlali gibi kamu huzurunu
bozan araçlara yönelik yapılan 1 haftalık çalışmalar neticesinde; 12
araç/sürücüye modifiyeli araç, 104 araç/sürücüye sürücü belgesiz /geçersiz araç
kullanmak, 52 araç/sürücüye sürücü belgesi geçici/daimi geri alındığı halde
araç kullanmak, 228 araç/sürücüye kırmızı ışık ihlali , 4 araç/sürücüye makas
atma,68 araç/sürücüye alkollü araç kullanmak, 4 araç/sürücüye alkolmetreye
üflememek, 73 araç/sürücüye ışık donanımı, 2 araç/sürücüye drift yapmak, 148
araç/sürücüye yüksek sesle müzik dinlemek, 358 araç/sürücüye cep telefonu kullanmak
maddelerinden toplam bin 53 araç/sürücüye cezai işlem uygulandı.
Fotoğraf Galerisi
