Siyaset

Yeniden Refah Partisi İlçe Başkanlığı tarafından vatandaşlara aşure ikram edildi

Yeniden Refah Partisi Talas İlçe Başkanlığı tarafından Muharrem ayı vesilesiyle aşure günü etkinliği düzenlendi.

Özgür Aydoğdu·
Yeniden Refah Partisi İlçe Başkanlığı tarafından vatandaşlara aşure ikram edildi

Talas İlçe Başkanı Nadir Demir'in ev sahipliğinde gerçekleştirilen aşure günü programa, Yeniden Refah Partisi İl Başkanı Ali Özcan ve Tüketiciler Birliği Genel Başkanı Mahmut Şahin de katıldı.

Muharrem ayının manevi ikliminde gerçekleştirilen programda vatandaşlara aşure ikramında bulunuldu.

Programla ilgili yapılan açıklamada, “Toplumsal dayanışmanın, paylaşmanın ve kardeşliğin simgesi olan aşure etkinliğinde vatandaşlarla bir araya gelen teşkilat mensuplarımız, hemşehrilerimizin Muharrem ayını tebrik ederek birlik ve beraberliğimizin daim olması temennisinde bulundu. Yeniden Refah Partisi olarak milli ve manevi değerlerimizi yaşatmaya, vatandaşlarımızla gönül köprüleri kurmaya devam edeceğiz” ifadeleri kullanıldı. 

Fotoğraf Galerisi