Yeniden Refah Partisi İlçe Başkanlığı tarafından vatandaşlara aşure ikram edildi
Yeniden Refah Partisi Talas İlçe Başkanlığı tarafından Muharrem ayı vesilesiyle aşure günü etkinliği düzenlendi.

Talas İlçe Başkanı Nadir Demir'in ev sahipliğinde
gerçekleştirilen aşure günü programa, Yeniden Refah Partisi İl Başkanı Ali
Özcan ve Tüketiciler Birliği Genel Başkanı Mahmut Şahin de katıldı.
Muharrem ayının manevi ikliminde gerçekleştirilen programda
vatandaşlara aşure ikramında bulunuldu.
Programla ilgili yapılan açıklamada, “Toplumsal
dayanışmanın, paylaşmanın ve kardeşliğin simgesi olan aşure etkinliğinde
vatandaşlarla bir araya gelen teşkilat mensuplarımız, hemşehrilerimizin
Muharrem ayını tebrik ederek birlik ve beraberliğimizin daim olması
temennisinde bulundu. Yeniden Refah Partisi olarak milli ve manevi
değerlerimizi yaşatmaya, vatandaşlarımızla gönül köprüleri kurmaya devam
edeceğiz” ifadeleri kullanıldı.
Fotoğraf Galerisi


